duminică, 12 septembrie 2010


Am uitat sa mai privesc in jurul meu..

Am uitat sa mai impartasesc o lacrima unui suferind..

Am uitat ce inseamna sa vezi ce inseamna moartea prin ochii unui copil bolnav..

Am uitat sa imi amintesc cum era mai demult..

Am uitat sa spun lucrurilor pe nume..

Am uitat sa arunc o privire spre cer..

Am uitat ca nimic nu e gresit daca iti dai si ultima suflare pentru a duce ceva la capat..

Am uitat ca lasitatea nu aduce nimic bun..

Am uitat sa spun "Buna dimineata!" persoanei de langa mine..

Am uitat sa daruiesc soarelui o frantura din rasul meu...

*

*


Dar nu am uitat cine sunt..

nu am uitat sa pun pe hartie paragrafe intregi de cuvinte si sentimente..

nu am uitat sa plang ori de cate ori am gasit de cuviinta..

nu am uitat sa fiu egoista..

nu am uitat sa fiu o scorpie cu cele mai importante persoane din jurul meu..

nu am uitat sa nu imi schimb temperamentul..

nu am uitat ca de cele mai multe ori roata se intoarce si tot ce am uitat va deveni ceva ce voi face zilnic din placere...




Vroiam sa stii ca nu am uitat...

MisS Fit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu