joi, 30 septembrie 2010

"-Plec...atmosfera devine din ce in ce mai sufocanta... Nu observi? mai am putin si iti pic in genunchi in propria-ti fata...ai un pic de mila..Te rog lasa-ma sa plec!
Mirosul este ingrozitor..zici ca ai murit de mii de ani, nu te mai cunosc, esti altcineva...
Uita-te in oglinda!..."
Si a plecat..a plecat lasandu-ma uitat intr-o oglinda!
Stau ma uit...si vad ca sunt eu
acea persoana pe care n-am mai vazut-o niciodata nici nu stiam cum aratam...
Asta sunt eu? Cum se poate?
prea multele pacate, prea putinele sentimente mi-erau insirate in fata ochilor precum niste raze orbitoare...
***
Dar am lasat-o sa plece...sunt singur, indurerat, rece..
mirosul ma omoara
miroase a singuratate..de asta fugea ea..
Prea greu sa observ, prea prost sa imi imaginez asta, prea dezinteresat de dragostea ei...
Cat doare cand te gandesti ca ranesti pe cineva...
Dar am lasat-o sa plece cand puteam sa o intorc din drum...
Simti mirosul asta?
Este un miros de nevoie de tine...
Miros de iubire...de asta aveam noi nevoie..
Dar am lasat-o sa plece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu