miercuri, 3 august 2011

Parca..e Dor!

Parca au trecut zile, parca luni sunt de cand te-am vazut ultima oara..cu siguranta nu s-a implinit un an de cand te-am condus la poarta..
Parca te-am uitat si parca mi-e rusine cand ma gandesc la tine..pentru ca mi-e dor sa te vad, pentru ca am nevoie de tine..
Parca nu am curajul sa ma gandesc la tine, parca mi-e teama sa te visez acum, pentru ca apoi sa ma trezesc fara tine!
Parca iti simt prezenta tot timpul, dar ma simt la fel de singura ca inainte.
Mi-e dor de zambetul tau strengar, de vorbele tale calde, de privirea ta calda si duioasa.. mi-e dor sa-ti privesc cu placere ridurile din jurul ochilor cand razi, cand te incrunti, mi-e dor sa-ti aud vocea si rasul haotic, mi-e dor sa-mi spui povesti, mi-e dor sa ma instruesti..
Mi-e dor sa-mi aduci aminte de copilarie, mi-e dor sa ma faci sa cred ca totul are sens, mi-e dor sa te vad in jurul meu..
Mi-e atat de greu fara tine..



Imi este atat de dor de tine!..(D.G.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu