marți, 23 august 2011

Tu




M-am refugiat in acelasi colt al camerei, in acelasi pat m-am trantit, pe aceeasi perna mi-am culcat capul..
la acelasi Tu m-am gandit neincetat.
Ce sa fac eu cu acelasi Mine care ma omoara pe dinauntru?
M-am ascuns de noi, mi-am aruncat ochii departe, ca tu sa nu-i mai vezi vreodata, mi-am ascuns buzele ca sa nu mai repete aceleasi cuvinte nedemne si mi-am azvarlit intr-un cufar amintirile cu noi.
M-am scufundat in imaginea tavanului alb.
M-am golit de tine, m-am imbatat cu ideea de "fara suflet", mi-am adormit inima cu un cantec de leagan pe care ti l-am cantat si tie odata..
L-am uitat!
Azi privesc in acelasi colt al camerei cum Tu stai, cum Tu canti un cantec demult uitat, cum Tu asculti inima tacand inchisa in cufarul vechi..azi te privesc zacand la fel de golit ca atunci, fredonand acelasi cantec demult uitat. 

2 comentarii: