vineri, 7 ianuarie 2011

Titlu






am aruncat un zar, apoi un altul.
doua zaruri pierdute in praful din intunericul sub patului meu.
nu stiu ce aratau..nu ma interesa sa aflu.
stiu deja ceea ce ma asteapta, stiu ce alegeri sa fac, stiu cand trebuie sa merg pe cont propriu stiu cand trebuie sa fiu un parazit pe langa voi..de ce sa vreau sa aflu nimic?
am aruncat o privire-n tavan.
nimic schimbat; acelasi alb, acelasi perete tot sus tot mai departe de degetele mele albe..
m-am sprijinit de aer..era asa de moale;
 pe muchia cercului din camera mea puneam poze cu mine, cu mine si cu voi, cu mine si cu ei, cu mine si cu toti.
tavanul patrat sferic.
ciudat ornamentat cu chestii si poze cu noi cand zambim, cand radem, cand ne prostim..
fac un film al nostru plin de amintiri
departe de mine si degetele mele albe si pline de tus de poze..
unde este usa?
desenez in aer un discurs.
l-am uitat deja.
am emotii ce va voi spune la vederea voastra?
am uitat; nu e nicio usa..
sunt doar eu, aici, cu voi si noi
departe de mine si degetele mele albe, pline de tus de poze si impotmolite in aer..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu