luni, 27 decembrie 2010

Satula de:

  • frumusete si de dorinta de a fi perfecta intr-ale frumusetii; nu e pentru mine facuta frumusetea!
  • prieteni si iubiti
  • facebook
  • scris prost si stil idiot de a scrie
  • a fi comparata cu altii/altele
  • a mi se spune ce sa fac si sa nu fiu lasata sa gresesc sa ma ridic singura de la sol
  • ipocrizie! fii frate sincer si spune-mi verde in fata ce ai de spus!
  • monotonie si nervi
  • a fi cicalita: taca taca taca taca!
  • MINE! vreau o alta Eu!
  • profesori rai si frustati
  • sindromul "turma", "bisericute", "sa moara capra vecinului"
  • uita-te in foaia ta! pai si atunci de unde sa imi mai vina inspiratia?
  • ei:"am luat 10!" tu: "uraaaa si eu am luat 5!"
  • intrebare si raspuns
  • moda, fashion si trend
  • a mi se spune cum sa ma imbrac, cum sa gandesc
  • alegeri
  • drmurile incurcate ale vietii: tot la acea destinatie ajungi odata si odata, dar poate ca e prea lunga viata si s-au gandit astia sa ti-o scurteze nitel ametindu-te pe drum!
  • aer:din cauza lui ne ingrasam! nu am putea respira ciocolata si pepsi twist?
  • dragoste!! asta ne distruge grav creierii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu