vineri, 3 decembrie 2010

Lumina pe Intuneric..


Am inchis ochii pentru o ora.

Am orbecait prin casa incercand sa-mi pun in miscare memoria, sa simt obiectele din jur, sa nu ma lovesc de mobila deloc blanda si moale.

Mi-au obosit ochii.

Am tras de mine sa perseverez.

Am vazut o alta viata; o viata frumoasa, care pentru cei care nu au vazut adevarata lume, aceasta frumusete este mai mult un calvar.

*

Multi isi doresc un mijloc de a se refugia de lumea asta bombardata tot mai mult de prostie, dezgust, prost gust, ignoranta, furie, nervi, stres, impotenta de a se exprima liber, de pupiincurism, de linguseli prostesti si exagerate, de extravaganta lipsita de sens, de imposibilitatea de a-si trai viata pe cont propriu, pe forte proprii.

*

Nu inchizi ochii atunci cand simti ca totul este coplesitor?
Nu inchizi ochii atunci cand totul devine tot mai greu?
Nu inchizi ochii atunci cand iti este frica?
Nu inchizi ochii atunci cand plangi?
Daca da, ai vazut ca refugiul tau este lumea din ochii tai?
Inchizand ochii, vedem o lume proprie exact ca cea in care ne-am simti perfecti, fara defecte...

*

Noi vedem lumina in intuneric doar cand dormim.

Ei insa o vad zilnic.

Ei dorm mereu.

Ei traiesc intr-o lume perfecta.

Intr-o lume fara oglinda.

Intr-o lume care exclude frumusetea aia ostentativa, atitudinea aia de mahala, toate cunostintele pe care le dobandesti citind o carte cu proprii ochi..

Ei traiesc intr-o lume a frumusetii interioare fara defect moral sau spiritual.

Au o mentalitate mai profunda si mai bogata decat noi toti astia "perfecti" la un loc..

*

Noi suntem "perfectii" imperefecti care se plang de tot ce este posibil si imposibil.

Suntem cei care vad totul si nimic.

Suntem cei ce zambesc superficial si fara noima..nimanui.

Suntem lipsiti de profunzime si sentimente veridice..

*

O ora ia din viata ta si vezi lumea ta prin intunericul luminii...
Maine, 4 decembrie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu