miercuri, 8 decembrie 2010

"Baiatul cu ochi blonzi si par albastru"




De mici, ne dorim noi fetele un print, si stateam si ii povesteam mamei cum am vrea sa arate printul nostru si spuneam "Printul trebuie sa aiba ochi blonzi si parul albastru!"..
Azi, tot ce este posibil; fetele nu mai vor un baiat asa, sa-i zicem..demodat.
Vor unul care sa aiba un "BE MY WIFE" X6 daca se poate, un viloi cat Pentagonul, terenuri cat cuprinde si teschelaul de bani la purtator!
Stiti zicala aia
"Numai proastele au noroc!"
Ma face sa ma intreb daca faptul ca am capul pe umeri si ceva creier in cutia craniana inseamna ca voi da peste un baiat cu ochi blonzi si par albastru?
Nu e drept domne'!
**
Regula aceasta se confirma pe zi ce trece:
niciodata o femeie sau un barbat destept nu va lua de sot sau de nevasta un barbat sau o femeie desteapta, ci una care sa aiba 10 clase cat are trenul..
**
Regula cum ca
"orice baiat dragut ori este luat ori este homosexual" se admite si ea..
si nu de oricine este luat..
EXACTT!!
este luat de una urata..
Alta lege a junglei: nicio fata frumoasa sau baiat frumos nu se va cupla cu un baiat frumos sau o femeie frumoasa, ci numai cu rapandule d'astea mai sterse..
Am vazut insa si exceptii, si inca ce exceptii!..
**
Oare suntem prea destepte pentru baietii "unu la milion" din ziua de azi?

5 comentarii:

  1. Buna, spune-mi te rog, cum te-ai conectat tu la acest blog?
    Si inca ceva, poti vedea continutul?

    RăspundețiȘtergere
  2. buna..
    am incercat sa ma conectez la blogul asta, dar imi dadea eroare..
    si eu eram curioasa de continut..dar nu l-am putut vedea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Atunci cum ai reusit sa te bagi in lista de persoane interesate? Sunt curios :D
    http://img220.imageshack.us/img220/7031/65945505.jpg

    RăspundețiȘtergere
  4. pai..am optiunea pe blogul sa bag pe cineva la bloguri urmarite..
    am zis ca poate asa voi reusi sa citesc paginile sau postarile de blogul despre care vorbim..
    dar degeaba.

    RăspundețiȘtergere