luni, 27 decembrie 2010

EPILOG




Am terminat sa scriu.. am renuntat de a mai murdari blogul cu gandurile mele stupide si fara sens.
Mi-am dat seama ca stilul pe care il abordez este total nepotrivit, absurdul atinge cote maxime iar lipsa de sens este mai mult decat scapata din fraie..
Pana cand voi pune din nou mana pe timona si pana cand voi deveni capitanul propriilor ganduri si puteri  poate voi mai scrie..poate..
Pana atunci, voi ramane la fel, aceeasi, similara, asemanatoare,identica cu mine insami..
aceeasi pitica indesata care isi pierdea timpul sa abereze si sa traiasca intr-o lume diferita de a voastra..


                                                                              Sfarsit!
                                                                            Alexandra Bratu
                                     27.12.2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu