duminică, 5 decembrie 2010

imi pare rau..


adesea ranim oameni care ne fac si noua, la randul lor, rau, dar nu percep asta niciodata, sau nu vor sa recunoasca..

nu am un caracter laudabil, nu sunt o persoana remarcabila prin atitudine, nu ma fac cunoscuta prin frumusete, dar stiu sa refuz si sa accept cu usurinta toate spusele cuiva.

indur cu stoicism orice insulta orice vorba aruncata in vant..

am ranit oameni dragi mie

si regret.

altii sunt si azi aici, inca indiferenti in ceea ce ma priveste,

altii insa.. sunt prea departe de aici

si nu ii mai pot ajunge..

mi-e dor de ei!

**

renunt sa ma justific, refuz sa gasesc scuze inutile si prostesti; numai lasii se lingusesc!

gasesc plauzibila atitudinea lor!
*

imi pare rau ca am dezamagit..

*

o alta postare mizera...



pentru voi, cei carora v-am distrus visele..,

imi pare rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu