marți, 7 decembrie 2010

Taaaaaaci!



Sunt momente, ca acesta de exemplu, in care simt ca explodez cand vad cata nesimtire se perinda prin jurul meu.
Stim ca azi se pune accentul pe spiritul competitiv, dar nu si pe prostie.. bine, se pune destul de mult problema existentei desteptaciunii in randul romanilor..
Ma gandesc, desigur si eu am o cantitate mult mai mare, chiar imensa de competitivitate ce clocoteste in mine la temperaturi relativ infinite, ca trebuie sa inveti sa stapanesti excesele de zel, aerele de zeita a intelepciunii si a atotcunoasterii..
Nu o zic cu rautate sau invidie, am trecut peste perioada asta de maxima idiotenie, ci zic doar ca, in viata trebuie sa stii cand sa vorbesti si cand sa taci.

Cu totii avem iesiri de furie, cu totii ne enervam repede, cu totii avem damblale, dar sunt unii care chiar nu se pot stapani din fire, nu de azi, de ieri sau de acum doua ore..

Daca ar exista o competitie, care om ar urla cel mai mult, cred ca eu as castiga premiul intai fara doar si poate pentru ca sunt satula de vedetisme si de dive care se cred buricul pamantului.
Cel mai grav este ca nu-si dau seama nici ei insisi sau ele insele de cat de prost sunt vazuti sau vazute in societatea asta meschina bazata doar pe interes!
Intr-o epoca in care nuditatea este in voga, drogurile sunt liantul perfect pentru un copil de nici 14 ani si prostia este promovata pe bancile scolilor de mari prestigiu, nu pot spune decat: cei sapte ani de acasa nu i-ati invatat nici acum 100 de ani, dar nici nu veti reusi vreodata sa ii recuperati, voi astia sau astea care va aruncati paie pe spinare ca le stiti pe toate si care va considerati mari frumuseti..
Ganditi-va ca frumusetea aia, pe care v-o laudati atata si pe care o considerati o iesire din orice incurcatura, va disparea pe parcursul anilor, indiferent de cate nenorocite de operatii estetice va veti face, indiferent de cate galeti de botox si ciment si eu mai stiu ce va veti mai baga in bot, cur si tate.
Invatati sa vorbiti cand trebuie si ce trebuie, dar mai ales, daca nu te cheama si X si Y si Z si A si B si eu mai stiu ce alte nume de familie, incearca sa lasi si altuia sansa sa se faca remarcat prin ceva bun si bine spus!

3 comentarii:

  1. Imi place enorm cum scri.
    Te respect si te ador. Sti asta:X
    Continua tot asa.
    Poate chiar mai bine.
    Cred ca zilele astea multi dintre noi simtim anumite probleme.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc mult Ozzo..
    dar aceste probleme pot disparea prin cooperare, nu crezi?:*
    si eu te respect si ma bucur ca am trecut peste neintelegeri!<3

    RăspundețiȘtergere