miercuri, 3 noiembrie 2010

...azi,4 noiembrie...


Ti s-a intamplat vreodata sa stai si sa privesti tavanul ore in sir fara grija orelor ce alearga nebune pe cadranul ceasului? Sau ti s-a intamplat sa ramai blocata in fata geamului privind la modul in care ziua se sfarseste? Sau ti s-a intamplat sa visezi cu ochii deschisi?

Niciodata nu este prea tarziu sa zici "Da! visez zilnic cu ochii deschisi,ma uit neincetat pe tavan si DA, stau si privesc nemiscata apusul pe geamul din camera mea!"

Sa visam cu ochii deschisi este doar un mod prin care ne asiguram ca nimic din ceea ce se intampla in mintea noastra si vrem sa se intample nu se va sfarsi...

La ce visam de regula? Multi spun ca la fel de fel de lucruri abstracte, fara sens, asta ca sa fenteze soarta potrivnica, sau altii viseaza la masini 4x4 sau vile imense cat Intercontinentalul...

Eu,insa, visez la copilarie, la rasetele haotice, care faceau ca lumea sa se opreasca pe strada si sa rada cot la cot cu mine, la momentele alea penibile in care ieseam la tabla cu lectia neinvatata, la pauzele dintre ingrozitoarele ore de fizica, la momentele de glorie cand reuseam sa fac tema la matematica in intregime, la clipele in care Napoleon ii facea o dedicatie Josefinei, chiar in fata mea in orele de istorie, la orele petrecute pe drumurile fara frontiere de pe hartile geografice, la zilele de relas total, stiind ca materiile de profil lipsesc cu desavarsire din orar...

Visez la verile, cand stateam pe pragul usii cu o carte in mana alaturi de Haiduc, micul meu erou canin, la zilele cand saream gardul in curtile vecine, la toamna, cand furam nuci din pomul unchiului meu, la juliturile de pe genunchi, azi cicatrizate, la esecurile mele infantile si la..toti cei care mi-au fost alaturi pana cand visele mele catre ei s-au sfarsit..probabil ca am inchis ochii, visand ca sunteti si azi langa mine..si imi pare rau..

Visez la un copil cu un par lung, negru, istet, frumos si grasut, bun la toate, atotstiutor, pe care chiar nu-l mai pot opri sa nu mai plece...de maine pleaca definitiv..

Dar nu voi inchide ochii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu