miercuri, 10 noiembrie 2010

cum?


cum sa chem inapoi timpul pierdut, care deja este atat de departe?
cum sa aduc in prezent persoane pierdute pe un drum ciudat de lung al trecutului?
cum sa imi amintesc ceva ce am uitat atat de des?

cum sa fac sa ploua de fiecare data cand in jurul meu este numai seceta?
cum sa fac sa rasara trandafiri dintr-o planta plina de tepi?
cum sa ma transform in altceva, cand eu sunt asa ceva?
cum sa devin o pasare cand eu sunt o umbra umbrei mele pe pamant?

cum sa aud ce imi soptesti cand urechile mele aud doar vantul si frunzele ce tipa sub pasii tai greoi?
cum sa vorbesc cand de fiecare data imi ingheata buzele din cauza a prea multor cuvinte pe care vreau sa ti le spun?
cum sa zbor cand deja am ajuns lipita de solul rece, care nu ma lasa sa ma ridic?

cum sa ating norii daca aripile mele ii gonesc?
cum sa te vad pe tine, cand eu nu ma pot vedea pe mine insami?

cum sa visez ceva ce nu va avea o finalitate, o picatura de adevar?
cum sa transform nisipul in apa daca acesta mi se scurge printre degete precum viata unei clepsidre?
cum sa fac sa rasara soarele cand luna imi e stapana?

cum vrei ca tu sa ma chemi, cand nu ma mai poti intoarce inapoi de pe drumul asta trecut?

cum vrei tu sa iti amintesti de ceea ce uiti atat de des?

cum vrei tu sa ma vezi, cand nu te poti vedea pe tine?

cum sa zbori spre mine cand timpul tau inca se scurge prin inima ta?
cum sa fie atat de tarziu pentru a reveni la mult prea devreme?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu