miercuri, 24 noiembrie 2010

NU!


"Satula de realitate? Satula de nedreptatea vietii?
AscuNde-te dupa cea mai tare si mai performanta masca!
Nimeni nu te va mai recunoaste vreodata!"..
Cam asa ar trebui sa sune un anunt care sa ma tenteze sa scap de cruda realitate care naste din ce in ce mai multe miraje, pe care eu ca proasta le cred..
Sunt satula de monotonia asta stupida, de nostalgia cu gandul la trecerea anilor, de oamenii care parca sa nasc cu ochii in pamant..
Satula de impoliteturi, de sobrietate, de minciuni si de multe altele..
De ce suntem oameni?
Ca sa stam cu privirea lipita cu scotch de asfalt?
Nu v-ati saturat sa vedeti doar griul ala jegos si rece?
Nu v-ati saturat sa nu va impidicati macar odata de o piatra in mersul vostru pe jos?
Nu v-ati saturat sa evitati fiecare balta doar ca sa nu va udati spledidele sandale pe care ati dat o avere?
Nu v-ati saturat sa fiti ranchiunosi la fiecare zambet si privire pe care v-o arunca cineva care va simpatizeaza?
Nu v-ati saturat sa fiti sobru si sa atrageti ploile si ghinionul?
Daca voi nu v-ati saturat de starea asta de letargie psihica, atunci sa va spun ceva!
NU M-AM SATURAT SA STAU SA VA PRIVESC SI SA VA ZAMBESC!
NU M-AM SATURAT SA ASTEPT UN ZAMBET INAPOI!
NU M-AM SATURAT SA STAU SA VISEZ CA RENUNTATI LA SOBRIETATE!
NU M-AM SATURAT SA MERGI CU OCHII LIPITI DE CULORILE, DE MILIOANELE DE CULORI ALE ORASULUI!
NU M-AM SATURAT SA IMI UD PANTOFII IN CEA MAI JEGOASA BALTA!
NU M-AM SATURAT SA MA IMPIEDIC INTRUNA PE STRADA!
NU M-AM SATURAT SA FAC LUMEA SA RADA ORI DE CATE ORI SUNT NECAJITI!
inca nu m-am saturat..doar ca... am cam.. obosit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu